2010. november 20., szombat

Nyárbúcsúztató.♥


Ez a nyaram talán eddigi életem legjobbja volt. Nagyon sok helyen voltam, sokat nevettem, új barátokra tettem szert, és sok szép emlékkel gazdagodtam. Pár gondolatban összefoglalnám :)

Balatonfenyvesi hittantábor. Nagyon jó volt *-* Sok új barátom lett, és nagyon sokat nevettünk :) És új dolgokat is megtanultam.

Utána vagy 4 hét Zsófival ♥ Ez volt az egyik legjobb része. Hogy rengeteg időt tölthettünk együtt. Pár emlékezetes pillanat :) :
-Jajj de szeretlek, baszki!- mama mondja a macskájának xD
-Mezes sonka, akinek a hasáról visszapattan a labda =D -Papa több órás regélése :)♥ -Nagy, szívből jövő nevetések -Bohóckodás -Sok-sok fényképezés^^

Szarvas, 3 nap Vízpart, meleg időjárás, csónakázás...Kell ehhez bármit is fűzni? :D

Dióhéjban ennyi lenne. Nem akarok regényeket írni, az nektek is fárasztó lenni. A lényeg, hogy köszönöm mindenkinek, aki széppé tette a nyaramat, remélem a következő is ilyen jó lesz :)♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése