2010. április 13., kedd

Állatok ♥


Sziasztok!

Most az állatokról szeretnék pár mondatot mondani. ^^ (minden saját írás :D)

Az állatok gyönyörű lények. Ahogy egy mondás írja: Állatok nélkül lehet élni, de nem érdemes.
Szerintem ez teljesen így van :)
Aki meg semmilyen állatot nem szeret, az nem igazi ember...
Olykor nincs is jobb érzés, mint megsimogatni egy állatot, törődni vele, és a tudatára adni, hogy szereted. És persze dédelgetni és cirógatni (Főleg a macskákat, kutyákat, nyuszikat stb...)

Állatvilág nélkül a Föld szerintem unalmas lenne. Vagyis nem lenne teljes.
Vannak olyan emberek, akik nem szeretnek egyes állatfajt, egyenesen undorodnak tőle. Én se szeretem például a pókokat, de békén hagyom őket, nem bántom őket. Ugyanis bármennyire is unszimpatikus egy állat, de ő is ugyanolyan élőlény, mint Te. És minden állatnak megvan a saját fontos szerepe a Földünkön.

Sajnos sokszor látunk sok beteg, kóbor állatot napjainkban az utakon. Elég elkeserítő, hogy sokan úgy szabadulnak meg a megunt állataiktól, hogy kiteszik őket az utcára, remélve, hogy majdcsak lesz velük valami. Csak sajnos legtöbbjük sorsa elég rosszul végződik.

Az Animal Planet csatornán szokott lenni ilyen állatmentős műsor, ha valakit érdekel. Én néha szoktam nézni, bár valamikor nem bírom. Elképesztő, hogy valaki mennyire eltudja hanyagolni az állatait. (Ha megnézel egy részt, érteni fogod, mire gondolok) Nagyon sok állattal törődnek ilyen rosszul, és a számok csak emelkednek! :S

Röviden ennyi lenne :) Valahogy fontosnak tartottam ezt leírni. Remélem kicsit felnyitottam a szemeteket az állatvilág fontosságára (:

U.I.: Egy-két klassz állatos oldal

www.farm.hu
Olyan közösségi oldal mint a myVIP, csak az állatodnak is lehet adatlapot csinálni, és sok érdekességet is találsz. (Én is tag vagyok :P)

www.vadallatok.hu
Gyönyörű állatos háttérképek vannak ezen az oldalon. Érdemes ellátogatni :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése